爱在华师大

 找回密码
 注册账号
查看: 1015|回复: 0

EMC 2015校园宣讲会

[复制链接]
发表于 2014-10-16 14:31:49 | 显示全部楼层 |阅读模式
EMC公司
创建于 1979 年,总部在马萨诸塞州霍普金顿市的 EMC 公司 (NYSE: EMC),是全球第六大企业软件公司,助力企业和服务提供商转变运营方式,以服务的形式提供IT。EMC通过创新的产品和服务,加速云计算之旅,帮助IT部门以更敏捷、更可信、成本效率更高的方式存储、管理、保护、分析他们最重要的资产——信息。作为美国财富五百强之一,2012财年EMC公司年营业收入高达217亿美元,全球研发投入高达22亿美元。
了解更多有关EMC的情况,请点击我们的网站 http://www.emc.com

EMC中国卓越研发集团
EMC中国卓越研发集团于2006年7月17日正式落成,分别位于上海、北京和成都, 下设存储技术研发基地、云计算研发基地、信息管理研发基地、中国实验室、全球解决方案中心和全球客户技术支持中心六大职能部门。EMC易安信中国卓越研发集团以全球领先的云计算及大数据信息管理技术为客户提供研发,方案解决及技术支持服务。
EMC中国卓越研发集团的使命是:致力成为产品和服务创新的行业领导者,以卓越的研发实力,满足客户的需求;立足中国,服务全球市场,创造本地价值。

最佳雇主
EMC长期致力于营造以人为本的最佳雇主环境, 努力鼓励和创造员工发展和成长、多元化、 和谐的沟通。几年来,研发集团在人力资源领域取得了丰硕成果:
2013年,EMC荣获怡安翰威特“2013年中国区最佳雇主奖”。
2013年,EMC荣膺由卓越职场研究所评选的2013年大中华区“最佳职场”奖。
2011年,翰威特公布了第六届中国最佳雇主的评选结果:易安信中国卓越研发集团入选特别奖 —— “最佳员工培养奖”。
2009年~2013年,EMC卓越研发集团四次获得 “中国大学生最佳雇主奖”。
2010年,EMC卓越研发集团荣获CRF领导力机构评选的“中国杰出雇主”称号。
2008年、2009年、2010年,EMC卓越研发集团三度入选由中国经营报-《职场》和美世人力资源咨询公司共同举办的“50佳第一工作场所”。

EMC长期致力于营造以人为本的最佳雇主环境, 努力鼓励和创造员工发展和成长、多元化的沟通。

本次校园招聘主要针对2015届毕业生,招聘岗位涉及软件开发与测试,解决方案,技术支持等.
欢迎同学们登录http://emc.yingjiesheng.com 进行网上职位申请。
网申报名: 2014年9月22日至2014年10月31日
重点推介职位:全球技术支持工程师  
                             Global Technical Support Engineer I
             기술 지원 엔지니어

고객 서비스 지원부서에서 하는 작업은?

EMC는 전 세계 각지에 글로벌 고객 서비스 센터를 설립하고 글로벌 서비스 센터를 통해 원격으로 기술지원을 제공하고 있습니다. 저희들의 목표는 고객 밀도 및 전문 특별 분야에서 로컬 언어까지 지원하는것입니다.

EMC는 2008년에 상해에서 고객 서비스 센터를 설립하였습니다. 회사의 성장과 제품의 가폭으로 말미암아 저희는 거의 모든 EMC 제품 라인을 커버하고 있으며 여러가지 언어인 영어, 한국어, 일본어, 중국어를 포함한 기술 지원을 제공합니다.

EMC에서 여러분들께 드릴수 있는것은?

종합적이고 성숙한 교육 프로그램 (2개월 Boot camp)

멘토 배정

빠른 경력 발전 (매 6개월마다 퍼포먼스 검토)

2년 프로그램 졸업후의 전문 기술 능력 (취직시장에서의 3~5년의 기술 경력직에 해당)

지원 자격
컴퓨터 기술전공 혹은 컴퓨터에 관심이 있는 학사 혹은 석사 학위 소유자

주요한 운영체제(Operating systems)에 대한 실용적 지식 보유자.

전화나 메일을 통한 고객과의 의사소통이 문제 없는 분.

아래 임의의 한 제품에 관련하여 기술 지원하는 관심 및 열정 가지신 분:
스토리지 하드웨어, 스토리지 스프트웨어, 가상화 제품 등.

원활한 한국어 및 중국어 커뮤니케이션(쓰기, 듣기, 말하기) 능력 및 영어 쓰기 능력 보유자.

영어 구술 성적 우수자 우대.

What does Customer Service Center do?  
EMC delivers remote customer support through Global Customer Service Centers. We have built and implemented centers across the globe. It aims to address customer density, specialized expertise areas, and local language support.
In Shanghai, we established Customer Service Center in 2008. With team growth and product abundance, we cover almost all EMC product lines and provide multiple-languages technical support, including English, Korean, Japan and Mandarin.
What can EMC offer you?
A comprehensive and mature training program (including 2 month’s boot camp)
Dedicated mentor
Fast career development (performance review every 6 months)
Highly compatible technical expertise after 2 year’s program graduation (equivalent to 3-5 years technical resource in labor market)
What do we need from you?
Bachelor/Master degree in Computer Science, Engineering, or related field with strong logical analysis and troubleshooting skills
Working knowledge of major operating systems
Ability to communicate with customers over the phone or email
Interest and passion in remote technical support positions (in any of these products): storage hardware, storage software, virtualization products, etc.
Good listening, speaking and writing ability in Korean and Mandarin, good writing ability in English
Oral English proficiency would be an advantage.


您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册账号

本版积分规则

小黑屋|爱在华师大 ( 曾经也有备案 )

GMT+8, 2024-11-15 22:25

广告与合作请【联系我们】

© 2007-2024 iecnu.com

快速回复 返回顶部 返回列表